روحت شاد عسل جان


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام ب وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم بعد از خوندن مطالب نظر یادتون تره منتظر نظرات خوب شما هستم

رفاقتت با خدا در چه حده

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان میخانه عشق و آدرس faraz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 275
:: کل نظرات : 297

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 53
:: بازدید ماه : 2203
:: بازدید سال : 6010
:: بازدید کلی : 245523

RSS

Powered By
loxblog.Com

من خودم هستم ویک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد

روحت شاد عسل جان
17 / 1 / 1392 ساعت 16:36 | بازدید : 1201 | نوشته ‌شده به دست fateme | ( نظرات )

گزارش مشرق به نقل از کافه سینما، عسل بدیعی نزدیک به یک سال پیش بعد از ثبت نام کارت اهدای عضو، در دفتر یادبود اين سازمان اینگونه می‌نویسد:

"سلام

دوستان مهربان

عزیزان..... یاران

از خداوند متعال خواستار توانی چون کوه و اراده‌ای چون آهن استوار و پایدار هستم

تا یاری بخش راه سپید عشقتان باشد

خداوند یاری بخشتان

با احترام عسل بدیعی"

 


 

و حالا قلب و دو کلیه، ریه، کبد و هرآنچه که از اعضای عسل بدیعی قابل اهدا کردن بود یاری بخش این راه شد و به چند تن جان دوباره بخشید...

 



|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ترانه در تاریخ : 1392/1/21/3 - - گفته است :
عسل جان جای خالیت بدجور دلم را شکسته روحت شاد عسلم

<-CommentGAvator->
فاطمه در تاریخ : 1392/1/21/3 - - گفته است :
بودیم و کسی پاس نمیدانم ک هستیم
باشد ک نباشیم و بدانند ک بودیم

<-CommentGAvator->
ارزو در تاریخ : 1392/1/21/3 - - گفته است :
عسل جان یادت همیشگی است خورشید گرم مهربانی

<-CommentGAvator->
الهام در تاریخ : 1392/1/21/3 - - گفته است :
عسل جان درود بر تو مرگت همه رو متاثر کرد
دیروز یکی از همسایه هامون مث تو مرگ مغزی شد و اعضاش به نه نفر اهدا شد روح تون شاد یادتون گرامی

<-CommentGAvator->
نیما در تاریخ : 1392/1/20/2 - - گفته است :
عسل جان تشکر بخاطر هدیه های قشنگ و با ارزشت و دادن زندگی ب دیگران

<-CommentGAvator->
علی در تاریخ : 1392/1/20/2 - - گفته است :
عسل بانو روحت شاد بزرگوار

<-CommentGAvator->
یلدا در تاریخ : 1392/1/20/2 - - گفته است :
عسل جان برات آرامش ابدی رو آرزو دارم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: